Kárpitospartner - Ügyfél-elégedettségi statisztika

Munkánk során arra törekszünk, hogy szolgáltatásaink színvonalának folyamatos növelésével Ügyfeleinket egyre magasabb minőségben tudjuk kiszolgálni.
Céljaink elérése érdekében az Ügyfeleink véleményét minden alkalommal kikérjük, számolva az esetleges negatív minősítés lehetőségével is.
A visszajelzéseket kiemelt fontossággal kezeljük, hiszen hibáinkon csak akkor tudunk javítani, ha tudomást szerzünk róluk!

Frissítve: 2018. január

A kapcsolattartás értékelésének szempontjai:

  • az ajánlatkérést követő kapcsolatfelvétel gyorsasága
  • a kapcsolat fenntartása, nyomonkövetése; stb.

Az igényfelmérés értékelésének szempontjai:

  • a hibafeltárás alapossága
  • az igények precíz és körültekintő felmérése
  • a megoldási lehetőségek felvázolása
  • a tanácsadás hasznossága, stb.

Az ajánlatadás értékelésének szempontjai:

  • az ajánlatadás gyorsasága
  • a kiadott ajánlat formai megjelenése
  • az ajánlat áttekinthetősége, értelmezhetősége; stb.

A biztosított időpontok értékelésének szempontjai:

  • alkalmazkodókészség a felmérésre és szállításra biztosított időpontok egyeztetésében
  • a megbeszélt időpontok betartása; stb.

A szállítás értékelésének szempontjai:

  • a szállítás gondossága
  • a szállítási időpontok pontossága
  • az állagmegőrzés biztosítása; stb.

A bevonóanyag választék értékelésének szempontjai:

  • a biztosított (felajánlott) bevonóanyagok (szövet, bőr, stb.) választéka
  • a bevonóanyagok minősége; stb.

A minőség értékelésének szempontjai:

  • az elvégzett munka minősége, precízsége
  • a minőségre vállalt garancia biztosítása; stb.

Az ügyfél-kommunikáció értékelésének szempontjai:

  • az ügyfél-kommunikáció ˙(telefon, e-mail) színvonala
  • a tájékoztatás alapossága
  • a megállapodások visszaigazolása
  • a weboldal szolgáltatásai (pl. ajánlatkérés űrlap); stb.

Az összesített szolgáltatói minősítés értékelésének szempontja:

A szolgáltatásunk igénybevétele során szerzett tapasztalataira építve, ajánlaná-e ismerőseinek, barátainak, hogy szükség esetén a "Kárpitospartner.hu" szolgáltatásait vegyék igénybe?

 

Büszkék vagyunk arra, hogy az "Ügyfél-elégedettségi felmérésünk" eredményeként cégünk a kérdőívet kitöltő Ügyfeleinktől kivétel nélkül a megtisztelő

"AJÁNLÁSRA ÉRDEMES SZOLGÁLTATÓ!"

minősítést kapta!

Köszönet minden kedves Ügyfelünknek, aki véleményével megerősített minket abban, hogy jó úton járunk!